Call center 24h/7

W ramach tej usługi nabywają Państwo możliwość skorzystania z całodobowego numeru telefonu, pod którym dyspozytor w każdej chwili gotowy jest przyjąć zgłoszenie o awariach i usterkach dotyczących instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, gazowej.

Dzwoniąc na całodobowy numer telefonu do zgłaszania awarii

12 44 6 44 21

mają Państwo pewność, że:

  • W każdej chwili Dyspozytor przyjmnie zgłoszenie o awarii
  • O zgłoszeniu zostaną poinformowane odpowiednie służby, których reakcję i intwerwencję koordynować będzie kompetentna osoba
  • Technicy 24 podejmą odpowiednie działania, uwzględniające Państwa potrzeby i oczekiwania
  • W przypadku, gdy Dyspozytor uzna, iż awaria wymaga natychmiastowej reakcji ze strony Techników24, poinformuje o tym fakcie odpowiednie służby oraz sprecyzuje czas interwencji
  • Stałego kontaktu telefonicznego z Dyspozytorem, który pozwoli monitorować stan faktyczny

 

 

Zgłaszając awarię, określ proszę przede wszystkim: miejsce zdarzenia, rodzaj zdarzenia i zostaw swoje dane kontakowe. Pozwoli nam to jeszcze szybciej usunąc awarię.

Jaki rodzaj pracy moglibyśmy dla Ciebie wycenić? Zakres usług prezentujemy w osobnej zakładce, ale chętnie podejmiemy się każdego nowego zlecenia technicznego.

Zapytanie dotyczy opieki indywidualnej? A może usługi pogotowia technicznego dla dużego obiektu? Prześlij nam swoją specyfikację lub zapytanie ofertowe.

Wybierz usługę

Zakres usług   Wykup opiekę   Gwarancja jakości